søndag, oktober 01, 2006

Friske minner fra en høstkveld på nettet

Man sitter oppe midt på natten. Nettspillet heter Dolphin Olympics. Undertegnede sitter inne med husrekorden. Besøkende kompis fra Ålgård er kjepphøy, men aldri i nærheten av undertegnedes rekorder. Men er fortsatt en gjenstand for frustrasjon og irritasjon. Heldigvis er undertegnede en mester i psyche. Sådan kan vel min besøkende kamerat skrive under på at jeg er gjenstand for like mye frustrasjon hos han.

Men tilbake til mine frustrasjoner:

- MF-konferanse over. Trist.
- Døgnrytmen tilbake på tryne. Leit
- Indiana Jones-spillet mitt vil ikke funke på Windows XP. Bare irriterende
- Hansma hører på gangstah-rap. Aggressivt.
- Yahoo.com. Hissig

Vel vel. Det er vel kanskje ikke så mye frustrasjoner som det er ren desperasjon etter å komme på noe å skrive. Ettersom skrivesperren min ser ut til å være ganske heavy denne høsten vil jeg oppfordre alle til å komme med forslag til min e-post om emner jeg kan ta opp og legge en alternativ vinkling på. Jeg kommer ikke til å legge ut e-postadressen min her fordi jeg er redd for gale lunatics, som kan finne på å terrorisere meg med trusler, utpressing, forslag om giftemål og andre skremmende ting. Så dere er altså avhengig av å ha den adressen fra før. Eventuelt kan dere alltids sjekke profilen min. Det kan hende den står der. Husker ikke.

Snakkes.

Redigert: Adressen står visst ikke i profilen min.

5 kommentarer:

Fartein sa...

hehe. hansma har alltid våre litt nigg:D

me må har mer goe historia fra gamle dager:D

Anonym sa...

Snakker vi om Indy Jones and the fate of atlantis? Kongespill

Anonym sa...

Ballett, broder. Skriv om ballett ;)

Thomas sa...

- Beste minne fra Ålgård.

- Russen

- Arnfinn

- Birger

Det er vel fire spennende tema..

Leiv Magnus sa...

Føler vel at jeg dekket det meste om både Arnfinn og Birger i posten: Et spørsmål om respekt. Og minnene fra Ålgård er så mange og gode at jeg umulig kan trekke fram ett. Russen er en mulighet, men jeg tror jeg drøyer den til mai. Så langt står ballett fram som det beste forslaget.

Fartein: Det kommer flere historier fra gamle dager. Må bare spre det utover litt.